Meldingen binnen TOPdesk, wat houdt dat in?

- Storingen/Vragen
Heb je een vraag of is er een storing? Denk bijvoorbeeld aan een foutmelding binnen een applicatie, mails die niet binnenkomen of vragen over de website. Geef dit met 1 simpele knop door via TOPdesk. We vragen je wat vragen te beantwoorden en om een screenshot mee te sturen van je gehele scherm incl. de foutmelding. Dan gaan we er zo snel mogelijk mee aan de slag!
- Wijzigingen
Wil je iets aanpassen? Denk bijvoorbeeld aan nieuwe functionaliteiten toevoegen in een applicatie of de rechten van een mailbox wijzigen. Hiervoor zijn losse knoppen aangemaakt, waaraan vragen zijn gekoppeld. Vul deze nauwkeurig in, zodat wij ermee aan de slag kunnen gaan.
Niet alles kan door iedereen gewijzigd worden. Sommige knoppen zijn alleen zichtbaar voor je leidinggevende. Zo houden wij als afdeling één aanspreekpunt voor alle wijzigingen binnen jouw afdeling.
- FAQ
Aan deze functionaliteit wordt nog gewerkt, zodat je snel het antwoord op veelgestelde vragen kan vinden.